HBcentrum Portaal
Klacht
- We doen ons best om onze opleidingen en trainingen te verzorgen in overeenstemming met de geldende professionele normen.
- We laten u binnen 2 weken weten dat we uw klacht ontvangen hebben en in behandeling nemen.
- We behandelen uw klacht strikt vertrouwelijk.
- We zullen uw klacht binnen 4 weken afhandelen. Als we onverhoopt meer tijd nodig hebben, bijvoorbeeld om onderzoek te doen, laten we u dat weten. We geven u dan ook een indicatie van de termijn waarop u uitsluitsel kunt verwachten.
- We zullen uw klacht en de manier waarop we die hebben afgehandeld, registreren en bewaren voor de duur van 2 jaar.
- Bent u ontevreden over de manier waarop we uw klacht hebben behandeld? Dan kunt u dit aankaarten bij De Geschillencommissie. Zie voor meer informatie: www.degeschillencommissie.nl
- De Geschillencommissie neemt een geschil alleen in behandeling wanneer u niet langer dan 12 maanden geleden aantoonbaar bij ons een klacht hebt ingediend.
- Het oordeel van de Geschillencommissie is bindend voor ons.
- U krijgt van ons een bevestigingsemail met een klachtnummer, gebruik deze vervolgens in al uw communicatie
- Uw klacht wordt behandeld door Marieke Laan-Buijsman en/of Arno Laan, directie van het Centrum voor Hoogbegaafdheid.
Geef ons uw klacht door
Klachtnummer (indien reeds aanwezig)
Voor- en achternaam (verplicht)
Graag anoniem
Eventueel bedrijfsnaam (niet verplicht)
Straat en huisnummer (verplicht)
Postcode en woonplaats (verplicht)
Telefoonnummer (verplicht)
Mailadres (verplicht)
omschrijving van de klacht:
<- verplicht
Ik ga akkoord dat jullie mijn gegevens opslaan.
Verplicht
Evaluaties voor onze cursussen en opleidingen kunt u doorgeven via:
http://evaluatieformulier.hbcentrum.nl
login
Aanmelden
Privacyverklaring